Početkom 2025. godine u sklopu dodjele najvažnije nacionalne nagrade za projekte iz područja odnosa s javnošću, HUOJ ovogodišnjeg Grand PRix, kampanja „Hrvatska 2074. – pogled u budućnost“ nagrađena je srebrom, kao projekt s najviše bodova u kategoriji integriranih kampanja.
Povodom 140. obljetnice poslovanja našeg klijenta – Croatia osiguranja, najdugovječnijeg i najvećeg osiguravajućeg društva u Hrvatskoj, u suradnji s klijentom i Adris grupom te agencijom Bruketa&Žinić&Grey osmislili smo i realizirali projekt „Hrvatska 2074. – pogled u budućnost“, multimedijalni paviljon posvećen promišljanju o hrvatskoj budućnosti.

U realizaciji i komunikaciji projekta koristili smo integrirani pristup u svrhu postizanja što boljih rezultata po pitanju vidljivosti, dosega i angažmana ciljanih javnosti, osobito mladih, a sama provedba segmentirana je u tri ključne faze. Uz uobičajene PR tehnike i alate, poput priopćenja, briefiranja novinara, realizacije intervjua i gostovanja, koristili smo se i inovativnim pristupima kako bismo pobudili interes javnosti za projektom, poput posebne web platforme. Futuristički izgled Paviljona i njegov sadržaj integrirao je komunikacijsko rješenje koje će samo po sebi generirati interes medija i drugih ciljanih javnosti, osiguravajući uz to i širu društvenu korist.
U Paviljonu su se istovremeno prikazivale video projekcije za pet ključnih područja, s po tri moguća scenarija, ukupno 15 autorskih filmova. Video sadržaji oblikovani su u formatima društvenih mreža, kako bi se što više približili mladima, a mladi su dolazili i zahvaljujući organiziranim vođenim turama sa znanstvenicima. Dodatno, vođeno obilasci bili su organizirani i za zaposlenike Croatia osiguranja.
Kroz online i offline kanale Paviljona postavljeni su anketni upitnici putem kojih su zainteresirani građani i posjetitelji Paviljona i web platforme mogli izraziti mišljenje o najizglednijim scenarijima hrvatske budućnosti. Rezultati anketa izazvali su dodatni interes javnosti i medija. Kampanja je završena svečanom premijerom dokumentarnog filma „Croatia je Hrvatska“.
Zaključno, ovim projektom uspješno je poslana snažna poruka: budućnost stvaramo sami – sutrašnjica se oblikuje danas kroz odluke i djelovanje pojedinaca i zajednice.
Uz ovaj projekt, u finalu HUOJ Grand PRix 2025. našla su se još dva naša projekta:
- Business inspiring culture – BOSQAR INVEST i Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
- Sunset Sports Media Festival 2024. – u suradnji s Prime Time Komunikacijama d.o.o. za Sunset Media Festival d.o.o.
Nagrada HUOJ Grand PRix prije svega je priznanje stručnjacima i kolegama, ali i motivacija za dodatne napore, inovativnost i prezentaciju struke odnosa s javnošću i važnosti komunikacije u javnosti. Dodatna vrijednost nagrade je edukacija i usavršavanje koje proizlazi iz razmjene iskustva i znanja kroz prezentaciju komunikacijskih projekata.
Još jednom zahvaljujemo našim klijentima na povjerenju i čestitamo svima na osvojenim nagradama!