Mario Petrović
OSNIVAČ I PARTNER
Mario Petrović, predsjednik Uprave, osnivač i suvlasnik MPR-a, predsjednik Upravnog vijeća i vlasnik Veleučilišta Bernays te član Nadzornog odbora Jadranke d.d. Mali Lošinj. Vodio je mnogobrojne komunikacijske projekte u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji s područja gospodarstva, politike i osobito kriznog menadžmenta. Uz PR, brendiranje i edukacije s područja turizma, specijalizirao se za lobiranje, krizno komuniciranje i strateško savjetovanje. Predavač je na nekoliko visokih škola i veleučilišta te gost predavač na Hrvatskim studijima i na Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu. Predsjednik je Nadzornog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću te dobitnik nagrade „GrandPRix“ Hrvatske udruge za odnose s javnošću za doprinos razvoju te struke u Hrvatskoj (2018.)
Božo Skoko
OSNIVAČ I PARTNER
Prof.dr.sc. Božo Skoko je član uprave i partner u MPR-u, savjetnik za strateško komuniciranje te sveučilišni profesor, publicist i bivši novinar. Vodio je stotine komunikacijskih projekata za korporacije, institucije i političke dužnosnike te niz projekata brendiranja destinacija u zemlji i inozemstvu. Na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu vodi kolegije iz odnosa s javnošću. Objavio je osam knjiga posvećenih odnosima s javnošću te hrvatskom identitetu i imidžu. Dobitnik je nagrade „Grand PRix“ Hrvatske udruge za odnose s javnošću za doprinos razvoju te struke u Hrvatskoj (2011.) te vodeće regionalne nagrade za postignuća u odnosima s javnošću – PRO.PR (2013.).
Vladimir Preselj
CEO
Vladimir Preselj je CEO Millenium promocije, agencije za integrirano tržišno komuniciranje. Područja njegovog profesionalnog angažmana u komunikacijskoj industriji između ostalog uključuju PR, PA, krizno komuniciranje, odnose s medijima, event management, branding, advertising… Tijekom proteklih godina Vladimir je upravljao komunikacijskim I marketinškim projektima u područjima telekomunikacija, IT-a, bankarstva, osiguranja, zdravstva, retaila, energetike, turizma itd. Autor je i suautor više znanstvenih radova posvećenih komunikacijskom menadžmentu, a predavač je na Edward Bernays University College, Poslovnom veleučilištu Zagreb i Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu.
Martina Pandžić Skoko
EVENT DIREKTOR
Martina je event direktorica u MPR-u. Vodila je mnogobrojne projekte s područja marketinga i event managementa te sudjelovala u njihovom osmišljavanju. Martina ima dugogodišnje teorijsko i praktično iskustvo na području komunikacijskih aspekata mode i odijevanja, odnosno kreiranja osobnog imidža u politici i poslovnom svijetu. Bila je direktorica sajma mode „Fashion.hr Industrija“, radila je u agenciji za odnose s javnošću Quintana komunikacije, gdje je uspješno surađivala na mnogobrojnim projektima komunikacijskog menadžmenta za korporativne klijente, političke institucije te kandidate i stranke tijekom političkih kampanja. Predavačica je na Veleučilištu Bernays, na kolegiju Moda i komunikacije te gost predavač na mnogobrojnim visokim školama i veleučilištima.
Filip Orlić
PR DIREKTOR
Filip Orlić je direktor PR & PA odjela. Vodio je mnogobrojne projekte s područja komunikacija, marketinga i event managementa. Specijalizirao se za strateško i korporativno komuniciranje, odnose s medijima i krizno komuniciranje, savjetujući klijente s područja bankarstva, gospodarstva, osiguranja, IT-a i energetike. Filip vodi individualne i grupne edukacijske programe s područja komunikacijskih vještina, nastupa u medijima i kriznog komuniciranja.
Ana Šimić
MEDIA DIREKTOR
Ana Šimić je direktorica odjela medijskog zakupa i planiranja u MPR-u koji obuhvaća online i offline medijski zakup i planiranje medijskih kampanja, istraživanje tržišta i strateško planiranje. Sudjelovala je u kreiranju te je vodila brojne uspješne kampanje za klijente iz područja bankarstva, retaila, IT-a, osiguranja, telekomunikacija, FCMG-a, među kojima su kampanje LAQO i Brigometar Croatia osiguranja koje su osvojile mnogobrojne domaće i internacionalne nagrade.