Mario Petrović
OSNIVAČ I PARTNER
Mario Petrović, predsjednik Uprave, osnivač i suvlasnik MPR-a, predsjednik Upravnog vijeća i vlasnik Veleučilišta Bernays te član Nadzornog odbora Jadranke d.d. Mali Lošinj. Vodio je mnogobrojne komunikacijske projekte u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji s područja gospodarstva, politike i osobito kriznog menadžmenta. Uz PR, brendiranje i edukacije s područja turizma, specijalizirao se za lobiranje, krizno komuniciranje i strateško savjetovanje. Predavač je na nekoliko visokih škola i veleučilišta te gost predavač na Hrvatskim studijima i na Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu. Predsjednik je Nadzornog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću te dobitnik nagrade „GrandPRix“ Hrvatske udruge za odnose s javnošću za doprinos razvoju te struke u Hrvatskoj (2018.)
Marija Šimić
PARTNER
Marija je članica Uprave zadužena za upravljanje svim financijskim procesima. Osim upravljanja financijama, aktivno sudjeluje u vođenju ključnih klijenata te nadziranju procesa logistike, pravnih poslova i upravljanja ljudskim potencijalima. Posjeduje dugogodišnje iskustvo na upravljačkim pozicijama. Niz godina obnašala je dužnost direktorice Hrvatskog informativnog centra (HIC), vodeće hrvatske institucije za informiranje hrvatskog iseljeništva tijekom devedesetih godina. Uz obnašanje dužnosti direktora, upravljala je i međunarodnim financijama svih ureda i podružnica HIC-a u Hrvatskoj, BiH te brojnim zemljama Europe, Australiji, SAD-u i Kanadi. Financijske procese vodila je i za tvrtku Potomac koja upravlja najpoznatijim hrvatskim modnim brendom „Croata“.
Božo Skoko
OSNIVAČ I PARTNER
Prof.dr.sc. Božo Skoko je član uprave i partner u MPR-u, savjetnik za strateško komuniciranje te sveučilišni profesor, publicist i bivši novinar. Vodio je stotine komunikacijskih projekata za korporacije, institucije i političke dužnosnike te niz projekata brendiranja destinacija u zemlji i inozemstvu. Na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu vodi kolegije iz odnosa s javnošću. Objavio je osam knjiga posvećenih odnosima s javnošću te hrvatskom identitetu i imidžu. Dobitnik je nagrade „Grand PRix“ Hrvatske udruge za odnose s javnošću za doprinos razvoju te struke u Hrvatskoj (2011.) te vodeće regionalne nagrade za postignuća u odnosima s javnošću – PRO.PR (2013.).
Vladimir Preselj
CEO
Vladimir Preselj je CEO Millenium promocije, agencije za integrirano tržišno komuniciranje. Područja njegovog profesionalnog angažmana u komunikacijskoj industriji između ostalog uključuju PR, PA, krizno komuniciranje, odnose s medijima, event management, branding, advertising… Tijekom proteklih godina Vladimir je upravljao komunikacijskim I marketinškim projektima u područjima telekomunikacija, IT-a, bankarstva, osiguranja, zdravstva, retaila, energetike, turizma itd. Autor je i suautor više znanstvenih radova posvećenih komunikacijskom menadžmentu, a predavač je na Edward Bernays University College, Poslovnom veleučilištu Zagreb i Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu.
Martina Pandžić Skoko
EVENT DIREKTOR
Martina je event direktorica u MPR-u. Vodila je mnogobrojne projekte s područja marketinga i event managementa te sudjelovala u njihovom osmišljavanju. Martina ima dugogodišnje teorijsko i praktično iskustvo na području komunikacijskih aspekata mode i odijevanja, odnosno kreiranja osobnog imidža u politici i poslovnom svijetu. Bila je direktorica sajma mode „Fashion.hr Industrija“, radila je u agenciji za odnose s javnošću Quintana komunikacije, gdje je uspješno surađivala na mnogobrojnim projektima komunikacijskog menadžmenta za korporativne klijente, političke institucije te kandidate i stranke tijekom političkih kampanja. Predavačica je na Veleučilištu Bernays, na kolegiju Moda i komunikacije te gost predavač na mnogobrojnim visokim školama i veleučilištima.
Filip Orlić
PR DIREKTOR
Filip Orlić je direktor PR & PA odjela. Vodio je mnogobrojne projekte s područja komunikacija, marketinga i event managementa. Specijalizirao se za strateško i korporativno komuniciranje, odnose s medijima i krizno komuniciranje, savjetujući klijente s područja bankarstva, gospodarstva, osiguranja, IT-a i energetike. Filip vodi individualne i grupne edukacijske programe s područja komunikacijskih vještina, nastupa u medijima i kriznog komuniciranja.
Ana Šimić
MEDIA DIREKTOR
Ana Šimić je direktorica odjela medijskog zakupa i planiranja u MPR-u koji obuhvaća online i offline medijski zakup i planiranje medijskih kampanja, istraživanje tržišta i strateško planiranje. Sudjelovala je u kreiranju te je vodila brojne uspješne kampanje za klijente iz područja bankarstva, retaila, IT-a, osiguranja, telekomunikacija, FCMG-a, među kojima su kampanje LAQO i Brigometar Croatia osiguranja koje su osvojile mnogobrojne domaće i internacionalne nagrade.