“Pavle Pauq predstavlja LAQO” među kampanjama koje su osvojile Effie, prestižnu nagradu za marketinšku učinkovitost
15. lipnja 2021.
Nagrade Effie ove su godine dodijeljene u okviru događanja „DK Home“, na pozornici ljetnog kina Tuškanac, a među dobitnicima je i kampanja “Pavle Pauq predstavlja LAQO” koja je nagrađena brončanim Effiem u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge. Millenium promocija sudjelovala je u realizaciji ove kampanje, zajedno s timom Croatia osiguranja te agencijama Bruketa&Žinić&Grey i 404. Effie je nagrada koja se dodjeljuje za marketinšku učinkovitost, a ostvareni rezultati su ključan pokazatelj uspješnosti prilikom ocjenjivanja kampanja.
“Launch kampanja imala je visok doseg na nacionalnoj razini jer smo taktičkim planiranjem i odabirom medija/kanala uspjeli doprijeti do šire javnosti. Značajan i relevantan doseg do šire populacije odrazio se i na rezultate poslovanja, gdje je LAQO premašio prodajne planove za čak 50 posto”, istaknula je Ana Šimić, media direktorica u Millenium promociji.
Kroz ovu kampanju predstavljeno je prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje Laqo, s kojim je Croatia osiguranje još jednom potvrdilo svoju poziciju tržišnog i digitalnog predvodnika.